REKLAMA
REKLAMA

Konferencja „Badania kliniczne: wspólne cele”

Z okazji Międzynarodowego Dnia Badań Klinicznych Warszawski Uniwersytet Medyczny, Stowarzyszenie na Rzecz Dobrej Praktyki Badań Klinicznych w Polsce, POLCRO oraz INFARMA zapraszają na konferencję :Badania Kliniczne: wspólne cele", która odbędzie się 24 maja 2018r. w godzinach 9:00 - 17:00 w Auli Centrum Dydanktycznego WUM w Warszawie.

Celem tegorocznej konferencji jest promowanie dialogu i integracja wszystkich interesariuszy badań klinicznych, aby pokazać wspólne cele i wspierać rozwój innowacji w Polsce. Kwestie dotyczące innowacyjnych terapii organizatorzy przedstawią zarówno z perspektywy sponsorów i klinicystów, jak i doświadczeń pacjentów.

W programie konferencji znajduje się  m.in.:

    • Prezentacja aktualnego stanu prawnego i harmonogramu prac legislacyjnych nad ustawą o badaniach klinicznych, istotną dla rozpoczęcia stosowania rozporządzenia EU 536/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady w Polsce. ·
    • Debata ekspertów „Innowacja po polsku” – omówimy doświadczenia polskich firm innowacyjnych i zastanowimy się nad programem wsparcia innowacji oraz możliwościami rozwoju badań klinicznych w Polsce. ·
    • Debata z przedstawicielami pacjentów i organizacji parasolowych „Badania kliniczne – korzyść czy ryzyko dla pacjenta”, poświęcona potrzebie współpracy i partnerstwa (strategia „patient engagement”) dla zwiększenia dostępu pacjentów do innowacyjnych, bezpiecznych i skutecznych terapii. ·
    • Dyskusja nad kierunkiem rozwoju ośrodków badawczych oraz analiza wyzwań z perspektywy różnych ośrodków badawczych – wymiana doświadczeń badaczy prowadzących badania kliniczne w szpitalach i klinikach, NZOZ-ach, SMO i w prywatnych ośrodkach badawczych.

Do udziału w konferencji organizatorzy zaprosili ekspertów z Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rozwoju, URPL, Naczelnej Rady Lekarskiej, Komisji Bioetycznych, przedstawicieli środowiska akademickiego i organizacji pacjenckich oraz gości z EFGCP (European Federation for GCP) i SCRS (Society for Clinical Research Sites.

REKLAMA
REKLAMA

Program konferencji dostępny jest TUTAJ.

REKLAMA
REKLAMA

Szanowni Państwo,

Farmacja.net sp. z o. o. przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane w plikach cookies, w celu personalizacji treści oraz reklamy, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu w Internecie.

Kliknij „Zatwierdź i przejdź do serwisu”, aby wyrazić zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez farmacja.net sp. z o .o. , Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, szczegółowo opisanych w ustawieniach zaawansowanych.

Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w ustawieniach zaawansowanych.

Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W polityce prywatności znajdziesz informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Instalowanie cookies itp. na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików.

Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie i podobne służących do zbierania i przetwarzania danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraza analizowania ruchu na naszych stronach. Te pliki cookie pomagają poprawić jakość treści reklamowych na stronach. Dzięki tym technologiom możemy zapiewnić Ci lepszą obsługę poprzez serwowanie reklam lepiej dopasowanych do Twoich preferencji.

Nasi zaufani partnerzy to:

Facebook Ireland Limited – prowadzenie kampani remarektingowych i mierzenie ich efektywności – Irlandia (EOG)

Google Ireland Limited (Google Adwords, DoubleClick Ad Exchange, DoubleClick for Publishers Small Business) – zarządzanie kampaniami reklamowymi, ich analiza i pomiary ruchu na stronach Serwisu – Irlandia (EOG)

Google Incorporated (Google Analytics, Google Cloud Platform, GSuit, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Data Studio) – obsługa kampanii reklamowych, analizowanie ruchu na stronach Serwisu i obsługa poczty firmowej, analiza sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika – USA (poza EOG)

Comvision sp. z o. o. – wysyłanie informacji marketingowych dotyczących Serwisu – Polska (EOG)

Benhauer sp. z o.o. – prowadzenie kampanii remarketingowych i mierzenie ich efektywności, e-mail Marketing – Polska (EOG)

Oświadczenie

Dostęp do zawartości serwisu aptekaszpitalna.pl jest możliwy dla osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi.

Ustawienia zaawansowane Wstecz
logo