Jak podłączyć się do Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi?

Od 1 kwietnia 2019 roku wszystkie podmioty prowadzące obrót produktami leczniczymi, środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobami medycznymi, będą zobowiązane do przesyłania elektronicznych raportów do Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi (ZSMOPL).

Głównym celem ZSMOPL jest usprawnienie procesów biznesowych związanych z dostępem do informacji o obrocie produktami leczniczymi.

Aby rozpocząć wysyłanie raportów do ZSMOPL, należy wykonać 3 etapy, które przedstawiono poniżej:

 

  1. ZAŁOŻ KONTO NA PLATFORMIE P2 NA STRONIE REJESTRYMEDYCZNE.CSIOZ.GOV.PL

    Instrukcja

    Instruktaż wideo

     

  2. ZŁÓŻ WNIOSEK O REJESTRACJĘ KONTA W ZSMOPL NA STRONIE ZSMOPL.EZDROWIE.GOV.PL

    Instrukcja dla aptek szpitalnych/działów farmacji

    Instruktaż wideo

     

  3. ZAIMPORTUJ DO ZSMOPL CERTYFIKAT NIEKWALIFIKOWANY SŁUŻĄCY UWIERZYTELNIENIU KOMUNIKATÓW.

    Więcej o systemie ZSMOPL.

     

    Źródło: csioz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

Jak oceniasz artykuł?

Twoja ocena: Jeszcze nie oceniłeś/aś artykułu

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych

0 komentarzy - napisz pierwszy Komentujesz jako gość [ lub zarejestruj]